Judo

Lajijohtaja: Matti Hakkarainen

Tuomarit: Isoranta Manne, Keto Marko, Teppo Tomi

Lajijohtajan terveiset

Tervetuloa Sodankylään seuraamaan Suomen sotilasurheiluliiton kamppailupäiviä. Judo on yksi perinteisimmistä kamppailulajeista. Sotilaiden maailmanmestaruuksistakin on oteltu jo 41 kertaa.

Sotilaille judo on todella hyvä laji kehittämään niin fyysisiä ja henkisiä ominaisuuksia. Lajin luonteeseen kuuluu kovat kamppailut ja vastustajan kunnioittaminen. Tatamilla voi haastaa itsensä monilla eri tavoilla. Kilpailu ja ottelut ovat judon keskiössä. Se että uskaltaa pukea judokin päälle ja astua tatamille ottelemaan, vaati jo tietynlaista henkistä lujuutta.

Vaikka judoka taistelee tatamilla aina voitosta, kamppailupäivillä on osallistuminen ja reilu kamppailu tärkeintä. Toivotan kaikille osallistujille onnistumisia tatamilla.

Judon lajijohtaja

Insinöörikapteeni, 2 dan, Matti Hakkarainen

Osallistujalistat

Kts. ILMOITTAUTUNEET

Ottelulistat

Ottelulistat julkaistaan täällä 25.10. klo 11.00 mennessä.

Live seuranta löytyy: TÄÄLTÄ

Seuran etusivulle