Sodankylän Varuskunnan Urheilijat järjestää Sompiohiihdon Sodankylän varuskunnan lähimaastossa 13.4.2022 klo 11.00

Lähtö ja maali Siilashallilla

Laturetken matkat 30 km tai 15 km. Hiihtotapa perinteinen

Ilmoittautuminen ja maksut:

Ilmoittautuminen 12.4. mennessä

Osallistumismaksu  20 €

SODVU jäsenet      10 € *

* jäsenyys tarkistetaan numerolappua noudettaessa

Jälki-ilmoittautuminen lähtöpaikalla 25 €

Ilmoittautumismaksu sisältää: kilpailunumeron + hakaneulat, SODVU putkihuivin, osallistumismitalin sekä huollon.

PALKITSEMINEN: Kaikkien osallistujien kesken arvotaan Kesport Harjuksen lahjoittamia tavarapalkintoja

Ilmoittaudu täyttämällä alla oleva lomake ja lähetä.

Täyttämisen ja tallentamisen jälkeen siirryt automaattisesti maksusivulle, jossa voit valita oman pankin logoa klikkaamalla. Odota rauhallisesti siirtymistä.

Maksa osallistumismaksu.

Jotta maksu välittyy maksun saajalle, älä sulje sovellusta ennen kuin ohjelma palaa takaisin Varuskunnan Urheilijoiden sivulle.

Antamiasi tietoja käsitellään luottamuksella VAIN  Sompiohiihtoon ilmoittautumisen ja osallistumismaksun toteamiseksi.

Sodankylän Varuskunnan Urheilijat ry:n jäseneksi voi liittyä:

- Sodankylän varuskunnassa työskentelevät perheenjäsenineen (JPR, PVJJK, SOTLK, PLKIINT, MILLOG OY, LEIJONA CATERING ja SODANKYLÄN SOTILASKOTI),

- EVP-henkilö tai

- Lapin Rajalla työskentelevä henkilö perheenjäsenineen.

Jäsenmaksut:

Varuskunnan Urheilijat on siirtynyt jäsenmaksuissa ruokakuntamaksuihin.

Ruokakunta tarkoittaa samassa asunnossa pysyvästi asuvia henkilöitä. Tavallisesti ruokakunta on yksi henkilö, aviopari, avopari tai perhe

Yhden henkilön ruokakunta 20 €

Usean henkilön ruokakunta 25 €

Jos haluat kannattajajäseneksi, ota yhteyttä seuran puheenjohtajaan

..................................................................

OHJE JÄSENMAKSUN MAKSAMISEEN

Varaa pankkitunnukset tai -sovellus esille, koska maksu tapahtuu heti lomakkeen lähetyksen jälkeen.

Täytä alla oleva lomake ja lähetä.

Täyttämisen ja tallentamisen jälkeen siirryt automaattisesti maksusivulle, jossa voit valita oman pankin sen logoa klikkaamalla. Odota rauhallisesti siirtymistä.

Maksa jäsenmaksu.

Vanhan jäsenen jäsenyys aktivoituu 1-2 päivän sisällä sivustolle ja jäsenkortti on sen jälkeen käytettävissä.

Jos olet uusi jäsen, saat 1-2 päivän sisällä sähköpostiin ohjeet ja tunnukset Sodankylän Varuskunnan Urheilijat ry:n sivuille jäsenkortin aktivoimiseksi.

Uusi jäsen, lataa ja asenna Jopox+ -sovellus Google Playkaupasta tai App Storesta. Rekisteröitymällä Jopox-sovelluksessa, saat sähköisen jäsenkortin käyttöösi.

HUOM! MYÖS VANHAT JÄSENET. Käykää lataamassa uusi Jopox+ -sovellus, sillä vanha jopox-sovellus ei enää toimi.

Sinulle voidaan tarvittaessa kirjoittaa myös paperinen jäsenkortti. (Esim. et omista älypuhelinta tai jonkin muun syyn vuoksi).

HUOM ! Jos vahvistusviesti ja jäsenkortin aktivoimisohjeet eivät näy sähköpostissasi, tarkista sähköpostisi roskapostikansio

Antamiasi tietoja käsitellään luottamuksella VAIN yhdistyslain määrittämällä tavalla jäsenyyden toteamiseksi ja tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Tähdellä (*) merkityt ovat pakollisia tietoja